Hairstyle Set 4
This set contains the following downloadable content: ■"Panzer Crown" set of 3 additional hairstyles ・Additional Hairstyle - Guns Empress ・Additional Hairstyle - Rose Queen ・Additional Hairstyle - Crown Princess *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.