Hairstyle Set 3
This set contains the following downloadable content: ■"Terrors" set of 3 additional hairstyles ・Additional Hairstyle - Grief ・Additional Hairstyle - Gloom ・Additional Hairstyle - Regret *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.