GGST Season Pass 5
[GGST Season Pass 5 Content] An exciting season pass that includes 4 additional playable characters, stages and season pass bonus character colors as additional DLC for the Guilty Gear -Strive- game. *Be aware that GGST Season Pass 5 can be purchased as a bundle or on its own. Please be careful to ensure you do not make a duplicate purchase. [GGST Season Pass 5 Content] ・DLC Additional Character #18 Jam Kuradoberi ・DLC Additional Character #19 Robo-Ky (Available Summer 2026) ・DLC Additional Character #20 ??? (Available Winter 2026) ・DLC Additional Character #21 ??? (Available Spring 2027) [Season Pass 5 Purchase Bonus] ・Additional Battle Stage #9 Cradled by the Four Beasts ・Season 5 Characters Additional Colors (7 colors for the 4 characters, total 28 colors) ・GGST Wanted Poster Skin Street ・GGST Battle UI Skin Vintage Metal *Purchasing the main product is required to access this content. You will also need to have downloaded the latest updates.