GRID Season 2
Buy the ‘GRID Season 2: Track Day Supercars’ now, and receive the following content: 33 ADDITIONAL CAREER EVENTS INCLUDING: 15 exclusive Track Day Supercar Events, 15 others including all game content, PLUS 3 new Showdowns. Take on the Red Bull Ring*, known for creating dramatic racing, with huge braking zones and overtaking opportunities galore. Then take the challenge in additional events across the GRID racing world. NEW CARS: Turn heads, albeit quickly, behind the wheel of GRID's new Track Day Supercars. Take on the world in the: Aston Martin Vulcan AMR Pro, Brabham BT62, Ferrari FXX and Pagani Zonda Revolución* The new cars are playable in all modes: Career, Multiplayer and Freeplay. * Red Bull Ring is available to all GRID owners. * Pagani Zonda Revolución is available to loan for all GRID owners.