GRID Season 1
Buy the ‘GRID Season 1: Hot Hatch Showdown’ now, and receive the following content: 33 ADDITIONAL CAREER EVENTS INCLUDING: 15 exclusive Hot Hatch Events, 15 others including all game content, PLUS 3 new Showdowns. Experience the stunning Paris* street circuit before taking the challenge in additional events across the GRID racing world. NEW CARS: Compete in thrilling moment-to-moment battles behind the wheel of GRID's new Hot Hatch Showdown cars. Nimble and powerful, take on the world in the: MINI Hatch JCW, Lancia Delta HF Integrale Super Hatch, Renault Clio S1600, Audi S1 quattro Concept The new cars are playable in all modes: Career, Multiplayer and Freeplay. GRID Season 1: Hot Hatch Showdown’ adds more variety and unpredictability to GRID’s action-packed racing experience. Defeat your Nemesis, compete in competitive fields of unique driver personalities and design the race event of your dreams with the new Hot Hatch Showdown machines. Grab the keys to GRID Season 1 and Get Your Heart Racing. *Paris is available to all GRID owners.