Godfather Bundle
Travel back to the romantic golden age of the Mob, when gangsters had style and a code of honor. Put on the smart new outfit and become The Don, dressed to kill and ready to cruise around the family's turf in the new Capo buggy. Make an example of a snitch with the mesmerizing Omertà (a knife that grants you bonus XP), unleash your wrath with Vendetta (a powerful SMG), and remember you always have your trusty Consigliere (a pistol with some extra damage). All weapons are masterfully engraved and inlaid with gold. Please note, buggy paint job requires Dying Light: The Following expansion pack.