Gnomes and Knights: Path of Success
The DLC for the averagely popular game "Gnomes and Knights" will give you the opportunity get the experience of communicating with Despicable Dwarfᴿ, who will explain in free form how to become successfulⁱ and how to catch a gnomeᶜ. Features of the DLC: ■ The ability to communicate with Despicable Dwarf in the digital space ■ Reading text or skipping it using the controller ■ The duration of reading the monologues of the Despicable Dwarf is approximately 30-40 minutes or less ■ The inability to catch gnomes, they are simply not in the DLC ■ Unreasonably high price ■ Gaining invaluable experience in real lifeʰ ʰ Not guaranteed. ᶜ You will not learn how to catch gnomes with the help of this add-on, the dwarf is lying. ⁱ Is not a real recommendation for achieving success. Does not guarantee the result, is purely entertaining. ᴿ The real name of the character is not an insult.