Ghost Master: Resurrection Season Pass
Expand the terror across an entire season of haunting with the Ghost Master Resurrection Season Pass. This Season Pass includes 10 downloadable content packs, released monthly, adding new locations, new modes, new characters, and fresh supernatural challenges across Gravenville. Included DLC packs DLC Pack 3 Ghostly Defence Take the haunting to Ocean Avenue and survive a Ghostbreaker assault in the new Defence mode. DLC Pack 4 Ashes and Abyss Terror strikes at the Gas Station and deep beneath the waves in Marine, with new characters joining your roster. DLC Pack 5 Walls of Judgment Haunt two grim locations, a prison built to confine and a church built to test faith. DLC Pack 6 Between Worlds Unleash fear in the Train Station and try a new mode where you face the hunt from the other side. DLC Packs 7 to DLC 12 Additional DLC packs will be revealed closer to release. Important info Base game required. The Core Edition includes the Ghost Master Resurrection base game plus DLC 1 Until Dawn and DLC 2 Ghosts Adrift. The Season Pass includes DLC Pack 3 through DLC Pack 12 and provides access to each pack as it releases. One purchase. A season of fear.