Generation Zero: Radical Vanity Pack
Pre-order and receive the Generation Zero: Radical Vanity Pack. Enhance your style with 12 additional appearance customization options! Adorn your character with the hottest t-shirts, smoothest shoes, or a cool bandana - all items are part of a pre-order special offer and let you create your own unique 80’s look.