General RAAM
Merciless. Fearless. Massive. Cunning. An opponent that all fear to face. Now that feared enemy, General RAAM, has arrived in the Killer Instinct universe. Wielding only his wickedly brutal blade and with innate control of the carnivorous Kryll, RAAM strikes fear in any opponent. Unleash heavy, punishing attacks, brutal blade combos, and command Kryll swarms for offense or defense. For the Queen!