Gena Character Pack
Feel the edge of technology on the street basketball! The last member of Re:Union, Gena is here! This Package includes: - Character - Gena (P{4) *If purchased, the package cannot be refunded as it contains in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Gena is exchanged for certain amount of points.