Heroines and Villainesses Character Pack
Celebrating the fearless females of DC Comics, this collection of super heroines and villainesses allows players to wreak havoc as Raven, battle as Batwoman, tear up the ground as Terra and pack a pretty mean punch as Power Girl! The pack also includes fan-favorites such as alien princess Starfire, water-controlling Mera, animal-mimic Vixen and Stephanie Brown as The Spoiler. They’ll all need to be on their guard against the extremely explosive Plastique and the cold and calculating Killer Frost!