DAVE THE DIVER - In the Jungle Content Pack
Dave’s adventure continues, this time in the heart of the jungle. Leaving the Blue Hole behind, Dave and his crew travel to the jungle to investigate a mysterious phenomenon reported in the village of Utara. Beneath the jungle lake awaits a brand-new ecosystem to explore, along with new missions and discoveries. Featuring over 10 hours of new story and gameplay, DAVE THE DIVER - In the Jungle Content Pack introduces new systems, new locations, and thrilling new adventures beyond the ocean. Freshwater Lake - Discover a whole new ecosystem Prepare to encounter unfamiliar creatures, discover new ingredients, and face the hidden dangers lurking deep within an ancient underwater civilization. Bancho Grill - New restaurant, new menu, same Bancho standards Welcome to Bancho Grill, where bold jungle ingredients meet Bancho’s uncompromising culinary craft. Build relationships with the villagers and they might stop by as guests. See for yourself whether Bancho’s legendary cooking can win over the jungle too! Utara Village - a warm welcome in the jungle Lend a hand to the villagers and build meaningful relationships. Some may be wary of outsiders at first… but a thoughtful gift or a great meal can go a long way! The jungle runs deeper The jungle holds more than just villages and lakes. From mysterious ancient temples to eerie forests, Dave and his crew’s adventure continues deeper into the unknown!