Abiotic Factor - Entropic Break
Note: Requires the base game Abiotic Factor to access this content. Embark on a new tropical adventure, roaming sun-drenched seas and forgotten islands. Investigate the warped GATE Leaf Test Facility and surrounding isles, confronting a new breed of fanatics, digital disorder, far-flung anomalies, the Flesh Dimension, and much more in this world-crossing DLC expansion.