REANIMAL: The Prisoner
Tarsier Studios are back with a new chapter in the dread-filled co-op horror adventure game REANIMAL. This DLC features two brand new characters, The Soldier and the Prisoner, who must survive the war-ravaged streets of a once-familiar place, stumbling blindly down a rabbit hole that will change their lives forever. Explore previously unseen areas of the world of REANIMAL, on foot and otherwise, and discover that while war can be hell, some experiences are even worse. The Prisoner is the first of three REANIMAL DLCs. Each continues the story of the new characters the Soldier and the Prisoner.