PGA TOUR 2K23 Pro Boost Pack
This product will no longer be available for purchase as of 3/13/2026. NOTE: All multiplayer servers for PGA TOUR 2K23 will be shutdown as of 3/12/2027. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Introducing the Pro Boost Pack - it's time to turbocharge your golf game! With the purchase of the Pro Boost Pack you'll receive 4,000 VC and 12 Epic Golf Balls. Use VC to personalize your PGA TOUR 2K23 MyPLAYER with gear and apparel, equip club fittings, or raise the stakes in Skins matches! Equip your new Epic Ball packs and elevate your game on the green. Are you ready to take your gameplay to the next level? Get the Pro Boost Pack now!