Little Nightmares III - The Backstage
STEP INTO THE BACKSTAGE While exploring The Spiral, Low and Alone are torn apart. To find his friend, Low must venture into the darkest part of The Carnavale, behind the curtains, into The Backstage. Some secrets should stay buried... In The Backstage lies The Puppeteer hunting the living canvas for her next masterpiece. The show must go on in The mighty Carnavale. HOLD ON TO THE LIGHT To stay out of the shadow, Low will have to rely on Dime, a companion in despair. With her Torch Hat, Dime seems to be the only one who can guide him through The Backstage. She is the sole light he can trust, but will that be enough to snatch Alone from the clutches of The Puppeteer? *This product is also included in the Secrets of The Spiral Season Pass. Please take care to avoid duplicate purchases. *Kindly note that the Klonoa Costumes Set is not available in Little Nightmares III - The Backstage.