Galactic Civilizations III - Revenge of the Snathi
The Snathi have risen from the ashes of their Precursor prison world. They have only one goal: revenge. The Snathi have vowed to put down those who kept them from taking from their rightful place as the heirs of the Dread Lords. No race is safe from the true face of EVIL... even if it is as cute as a button.