Funko Fusion - Team Fortress 2 Pack
Meet the Team Fortress 2 Pack! Packing more punch than the sandvich, this all-action add on is kind of a big deal! Relive some of your favourite Team Fortress 2 moments in Funko Fusion with these characters: - The Scout - The Heavy - The Engineer - The Medic Say goodbye to your kneecaps, chucklehead!