FS22: Pumps n' Hoses Pack
Pump it up and upgrade your farming operation with umbilical systems, manure separation and configurable biogas plants! A huge variety of new machines, tools and buildings extend the infrastructure of manure distribution and resource storage on your farm. Overall, more than 30 items from Dutch manufacturer Schouten, German steel storage specialist Stallkamp and biogas technology manufacturer BvL are included to introduce new gameplay features to Farming Simulator 22. Umbilical Systems Draggable hoses can be combined to span hundreds of meters. Linked to ultra-light drag hose injectors attached to your tractor, you fertilize your fields highly efficient. Manure Separation Separate liquid and solid components of manure for a more versatile application of your resources. Make more of your manure! Biogas Plant Configuration Configure biogas plants according to your needs and preferences: Various modules can be dynamically linked to the root facility.