Frosty
Pack contains the following items: - Firearm Appearance AKM Assault Rifle-Frosty - Firearm Appearance M7 Battle Rifle-Frosty - Firearm Appearance M700 Sniper Rifle-Frosty - Charm-Frosty - Avatar-Frosty - Calling Card-Frosty - Spray Paint-Frosty Note: - After claiming, players should go to "Collection" - "Items" in the game to check; - Each player can claim only once; - If the player already has duplicates of the included firearm appearances, the appearance will be dismantled into Tekniq Alloy.