From Space Mission Pack: Concrete Jungle
This DLC provides additional content for Horde Mode only. Prepare yourself, the invasion is expanding into the depths of the city. Deploy into two new maps and fend off rounds of relentless aliens with brand-new equipment, items, and perks. 2 New Maps Welcome ‘Rooftop’ and ‘Hospital’. Take the fight to the picturesque city skyline or defend the wounded as aliens infest the hospital. These two stunning maps will see you repelling the invasion using intuitive built-in features. New Weapon – Medic Gun This gun will restore health when you shoot it at one of your buddies, but don’t worry – it still afflicts damage when you fire at your enemies. Talk about multi-purpose, eh? New Item – Decoy Soldier This item will deploy a cardboard cut-out of a soldier that attracts aliens. The General let us in on a secret - it’s a fantastic way of grouping aliens for your explosive weapons. New Item – Ice Maker Fun fact - these aliens really dislike the cold. Too bad for them. The ‘Ice Maker’ is a surefire way of slowing down the horde while causing freeze damage. New Perk – Resurrection perk Perfect for solo players, with this perk you no longer must wait for a friend to revive you. This will resurrect you instantly, meaning you can join the fight once more!