Free Deluge Pack Preview
The Deluge Trial includes the single-player version of Deluge, a new arcade mode where you defend against growing waves of Pacific City bad guys, and the new sixteen-player Capture the Orb mode. Upgrade to the Premium Deluge Pack to unlock achievements, avatar awards, and the full four-player co-op Deluge mode.