Forza Horizon 4 High Performance Car Pack
Put your foot down and experience pure power with the High Performance Car Pack. This car pack gives you the keys to 7 of the most incredible sports cars from the world's most prestigious marques, including the beautiful 2019 Porsche 911 Carrera S and the incredible 2014 McLaren 650S Spider. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 4 garage, with no additional in-game credit cost. These cars are also included in the Forza Horizon 4 Car Pass.