Forza Horizon 3 VIP
Exclusive cars, new events, and more await with Forza Horizon 3 VIP membership! Forza Horizon 3 VIP members receive five exclusive VIP cars, the 2016 Lamborghini Aventador LP750-4 SV, 2016 Koenigsegg Regera, 2015 Ferrari F12tdf, 2015 Ultima Evolution Coupe 1020, and 2015 Ford Falcon GT F 351. VIPs will receive additional benefits, including double Wheelspin earnings, access to exclusive online events, community gifts, and more. Get your VIP membership today!