Fortnite - Intrepid Engines Pack
She's the engineer you want for all your mechanical needs. Time to fix things on the fly with the Intrepid Engines pack. Includes: - 600 V-Bucks - Combat Tech Jules Outfit - Hacksear Blades Back Bling - Hacksear Blades Pickaxe V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite. You can purchase new customization items like Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, Wraps and the latest season's Battle Pass!