Fortnite - Fully Realized Pack
With her Teth-R 128 VR/AR System, Colby is always ready to play. Roll along with her using the Fully Realized Pack, featuring: ALL MODES - Colby Outfit - Teth-R 128 Back Bling - Thrash-R Grips Pickaxe SAVE THE WORLD MODE - Access to “Save the World” PvE Campaign - Colby Challenges: Earn up to 1,500 V-Bucks by completing Save the World daily quests. Challenges unlocked after having completed the "Homebase Stormshield Defense 3" mission in "Save the World" Campaign. V-Bucks are in-game currency that can be spent in Fortnite. You can purchase new customization items like Outfits, Gliders, Pickaxes, Emotes, Wraps and the latest season's Battle Pass! Gliders and Contrails may not not be used in Save the World mode.