Fortnite - Coldest Circles Quest Pack
This offer is available until 6/15/2023 15:00 UTC. After claiming, you must redeem this offer in-game by logging in with your account on this platform, AND complete the 4 quests by 8/8 15:00 UTC. We estimate the quests to take an average of 25 match hours. When fiends freeze over you get the Coldest Circles Quest Pack. Complete Quests to unlock: - Underworld Desdemona Outfit - Frozen Oculara Back Bling - Cold Furia Pickaxe - Frozen Over Wrap This cosmetic set may be sold for V-Bucks in Fortnite's Item Shop at a later date.