Fortnite Battle Royale - Starter Pack
Jump into Fortnite Battle Royale with the Starter Pack. Includes: - 600 V-Bucks - Rogue Agent Outfit - Battle Royale Only - Catalyst Back Bling - Battle Royale Only V-Bucks are an in-game currency that can be spent in both the Battle Royale PvP mode and the Save the World PvE campaign. In Battle Royale you can purchase new customization items for your Hero, glider, or pickaxe. In Save the World you can purchase Llama Pinata card packs that contain weapon, trap and gadget schematics as well as new Heroes and more! Note: Items do not transfer between the Battle Royale mode and the Save the World campaign.