Jezioro Bestii or ‘Lake of the Beast’ is an 18-acre lake in the mountains of Poland. This scenic forest lake is a specialist predator venue and has become famous for its monstrous residents including pike to over 50lbs, zander to over 20lbs and catfish to 85lbs. Strong equipment and patience is needed if you hook one of these monsters, but the catch of a lifetime is a real possibility – just mind those teeth when holding the fish! That’s not all that this venue has to offer: there are also a number of coarse fish to go for including carp to over 40lbs, bream, tench, roach, rudd and perch. With 13 different species to catch and 25 trophy fish to track down and successfully land, all your skill and versatility will be needed to become a master of this venue.