Fishing Planet: Mega Bass Bundle
If you’re a fan of bass fishing, you should hurry up! This is your last chance to purchase professional tackle for bass fishing at a significant discount! Mega Bass Bundle includes three perfectly matched sets with rods, reels, and tackle that have proven themselves in tournaments dedicated to this super popular fish. Mega Bass Bundle includes: * Largemouth Bass April Pack * Grand Smallie's Pack * Virtual Bass Open Pack You can be sure that with Mega Bass Bundle you will take on your opponent fully armed and experience the real excitement of great fishing!