First Strike: Pack 1 [FR]
NOTE: For use only with the French version of Black Ops.First Strike contains 5 all-new maps including "Berlin Wall," the Arctic "Discovery," Hong Kong's "Kowloon," the sports complex "Stadium," and the new Zombies level "Ascension."