FINAL FANTASY TACTICS - The Ivalice Chronicles: Pre-order Bonuses
Product Description By pre-ordering FINAL FANTASY TACTICS - The Ivalice Chronicles, you will receive the following bonuses: ・ White Equipment for Ramza ・ Weapon: Mythril Knife ・ Accessory: Spiked Boots (Increase a unit's Jump attribute while equipped) ・ Consumable Items: High Potion x10 ・ Consumable items: Ether x10 *These bonuses can be obtained by pre-ordering the game, and will not be included with purchases made on or after the game’s release date. *An internet connection is required to receive the bonuses. *Bonuses can be obtained from the Options section of the main menu once it becomes available after starting a new game. *Ramza's alternate equipment colors can be applied from his status screen under the Units section of the main menu. *Certain bonuses can also be obtained by playing through the game. *Bonuses may be distributed to players or made available for purchase at a later date.