FINAL FANTASY XVI Echoes of the Fallen
As the sun sets over the land of Valisthea, strange, dark crystals begin to circulate on the black market. Could they be the sinister fruit of a long-slumbering Mothercrystal—one the world never knew existed? Setting out in search of answers, Clive and company encounter a group of suspicious traders. Their trail leads them to a long-abandoned Fallen tower known as the Sagespire and the terrible secrets that await within... New Story Quest Unlock Conditions The new quest will become available after unlocking Origin as a destination on the world map and completing the quests "Where There's a Will" and "Priceless." Special Bonuses - Buster Sword Wield Cloud Strife's iconic weapon from FINAL FANTASY VII. - Away (1987) Orchestrion Roll Liven up the hideaway with a new background music track. *To enjoy this DLC, you must have the FINAL FANTASY XVI base game installed. An internet connection is also required in order to update the base game to the latest version. *Some bundles include this DLC with the base game. Please be sure that you do not already own this DLC before purchasing.