Fifth Anniversary Skin
Celebrate five years of Rust Console Edition with this free Assault Rifle - a thank you to all of our players! HOW TO USE YOUR NEW SKIN Once you have redeemed the skin on this store, simply open the game and you will now own the anniversary skin. You can find it in the Locker and in the crafting menu when crafting an Assault Rifle. Skins can be applied to the Assault Rifle when crafting the item in the crafting menu. Select the new anniversary skin in the menu before crafting the Assault Rifle, and when the item is crafted, the skin will be applied to the weapon.