FFXV Russian Voice Pack
This pack contains Russian language audio for FINAL FANTASY XV. How to Apply the FINAL FANTASY XV Russian Voice Pack: 1) Select "OPTIONS" from the title. 2) Select "Language" from the Options menu. 3) Set your voiced language to "Russian." The pack can also be applied from the Pause menu, but you must return to the title to reflect the changes. *Players must purchase FINAL FANTASY XV in order to access this content. Updating to the latest version of the game may also be required.