FFXV Holiday Pack +
This pack includes a selection of useful accessories as well as a ticket to a special in-game carnival to be held in January 2017. ・Ring of Resistance ・Tech Turbocharger ・Armiger Accelerator ・Blitzer's Fanfare ・Tactician's Fanfare ・Key of Prosperity ・Stamina Badge ・Festive Ensemble* ・Photo Frames (Holiday Pack Exclusive)* ・Carnival Passport Note: Starred items (*) will be made available in the January update. The Carnival Passport is functionally identical to the free version. Players who purchase the Holiday Pack + can also download the free Holiday Pack at no extra charge. Update: The carnival is no longer accessible as of 01:00 UTC on February 19th, 2017.