Festive Fright Bundle
You wouldn't want anyone getting too merry out there. Spread a little dread from the depths of winter instead! The Festive Fright Bundle contains the Bonechiller Collector's Figurehead and Sails for your ship, the Ransacking Emote, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.