Fated Winter Pack
Be prepared to face the frozen hordes of the Etherian Mountains. This pack features a unique costume for the Huntress and other goodies to aid you in your quest to fight back against the Old Ones! This pack may only be purchased once per account. To redeem the items contained in the pack, visit and interact with the Mailbox in the Heroes Marketplace or Private Tavern. This pack contains: 2,000 Gems to purchase Heroes, Flair, Costumes and more. 1 Frostfanged Huntress Costume to brave the winter frost. Five Campaign Shard Packs to equip unique bonuses to your heroes and defenses.