Farming Simulator 19 - Bourgault DLC
Expand your farming experience with the new official extension for Farming Simulator 19! This DLC contains 7 pieces of equipment from the brand Bourgault, and one new John Deere tractor: - 3320-76 Paralink Hoe Drill – Seeder - 3420-100 Paralink Hoe Drill - Seeder - 7950 Air Cart - Seeder - 71300 Air Cart - Seeder - SPS360-50 - Cultivator - XR770 Harrow - Weeder - FMS CD872-8 - Seeder - John Deere 9RX Series - Large tractor Once downloaded, the additional content will be available through the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game currency to buy them! This DLC is included in the Season Pass.