Focus Home InteractiveStrategySimulation
Get a wealth of additional content and vehicles to upgrade your Farming Simulator 17 to PLATINUM EDITION Discover the official expansion of Farming Simulator 17, bringing a host of fresh content to extend and enrich your game! Get to work on your fields in a new playground! A large South American environment awaits you with authentic landscapes, unique vegetation, local cows and sugarcane fields offering a total change of scenery and more gameplay possibilities! This new environment also hosts a railway network, allowing you to transport your produce faster across the map. New farming vehicles will also join the already huge garage of Farming Simulator 17! Gear up with tractors, harvesters, and tools from famous brands Case IH, Stara, TT, Randon, FMZ and Gessner Industries, faithfully reproduced from the real machines.