Fallout 76: The Pitt Recruitment Bundle
Join the new faction of Responders as they help the members of The Union trapped in The Pitt and unlock bonus in-game digital themed cosmetic and C.A.M.P. items. The Pitt Recruitment Bundle includes the following bonuses: - Pittsburgh Neighborhood C.A.M.P. Kit - Fit right in with the friends from your expeditions with the Pittsburgh Neighborhood C.A.M.P. Kit. - Fanatic Paint (10mm SMG) - You don't want to be caught in The Pitt without the Fanatic Paint for the 10mm SMG. - Trog Plushie - Even Trogs could use a snuggle! Bring this Trog Plushie home to snuggle in your C.A.M.P. - Fanatic Power Armor Paint - Be right at home in the factory with this Fanatic Power Armor Paint! This is a unique skin that completely alters the appearance of your Power Armor, and can be equipped to all Power Armors. - Fusion Core Recharger - Extend the life of your used fusion cores with this Fusion Core Recharger! This item cannot be built inside of a Shelter.