Fallout 76: High Stakes Bundle (PC)
Head to the Boardwalk of Atlantic City and join the High Rollers table with this bundle. The High Stakes Bundle includes the following bonus in-game C.A.M.P. items and cosmetics: - Casino Quarter C.A.M.P. Kit: Build your very own Atlantic City. - Civic Duty Power Armor: The Munis keep the city running. Fulfill your Civic Duty with this Power Armor! - Honey Pot 'o Gold Slot Machine: With a little bit of sweet luck you will be over the rainbow - Aquarium of the Atlantic Door: What treasures await you in the deep seas behind this door? - Large Overgrown Plushie: The Overgrown will take over your bedroom with this Large Plushie! - Rig Roll-Up Backpack: Rig, Roll, and Pack it up with this all-purpose Backpack!