Fallout 76 - General’s Persona Bundle
Purchase 1000 (+500 Bonus!) Atoms, an in-game currency you can use in the Atomic Shop to buy new Power Armor Paint Jobs, C.A.M.P. Object Sets, and more! You will also receive bonus items - Revolutionary General’s Uniform, plus 3 Repair Kits and 3 Scrap Kits. Available as a one-time purchase for a limited time.