Fall Guys - Hug-A-Lotl Pack
Do you hear a bell? This cuddly axolotl will have you in stitches! Stuffed with cotton candy and prepped for victory - it’s Hug-A-Lotl! Includes: Hug-A-Lotl (Whole Costume) Wonderful Wears (Emote) 1000 x Show-Bucks!