Fall Guys - 600 Show-Bucks
Complete your purchase by grabbing 600 Show-Bucks, the in-game currency that can be spent in Fall Guys. Show-Bucks can be used to buy cosmetics like body colors, body patterns, Costumes, Faceplates, Emotes, and Celebrations for your Fall Guy. Show-Bucks can be purchased in various amounts, and you'll receive extra Show-Bucks when you buy any standard Show-Bucks packs of 2,800, 5,000, or 13,500 Show-Bucks.