Fable II – See the Future (Free)
Enhance your Fable II experience with this free downloadable content.Murgo, trader of highly unusual and magical items, has returned to Bowerstone, and his caravan holds some unique gifts for you.To play the new quests and enjoy the complete See the Future co-op experience, both co-op players must download the See the Future (Premium) pack.If you want to play co-op with a player who has already downloaded Fable II See the Future content, you will need to download the Fable II See the Future (Free) pack.