Fable III Hair Pack
Some people like to express themselves through speech, others through song, and yet others find that their hair-style does all the talking. Here are three brand new hairstyles to give your Hero a truly unique look: cornrows, afro and asymmetrical bob. These items will be added to your gift queue in the Sanctuary, and will be available when clothes are unlocked in the storyline.