Expansion Bundle
Victor Vran: Overkill Edition includes the fully updated and award winning Action RPG Victor Vran, the expansive Fractured Worlds & the legendary Motörhead: Through The Ages. Forge your own hero with a vast array of powerful weapons, game-changing outfits, wicked demon powers, and take on hordes of hideous beasts and clever monsters. Explore ‘Motörhead: Through the Ages’ - a wild tour through the mythos of the loudest band in the world, and enter the Fractured Worlds, a dimension formed from the fragments of broken realms, in two all new Victor Vran adventures.