Exclusive Prestige Pack X
Show your Xbox One allegiance with the all-new Prestige Pack X! Gear up with this exclusive set of Jade Axa Armor, the next generation armor for your Warframe. Prestige Pack X includes: - Jade Axa Chest Plate - Jade Axa Shoulder Plates - Jade Axa Leg Plates - 170 Platinum This Pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.